Cluster-LVM?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 30 09:56:11 CET 2008

	Dobry den,

mate nekdo prakticke zkusenosti s CLVM? Mam diskove pole (pripojene pres SAS)
ktere ma vic portu pro HBA. Planuju je provozovat pripojene k jednomu serveru,
ale mam pro pripad vypadku nahradni. No a je otazka, jestli tomu nahradnimu
neporidit taky SAS pripojeni k tomu poli a jestli nepouzit CLVM misto LVM.

- je diskovy format stejny? Muzu ted pouzivat LVM a casem prejit na CLVM?
	Momentalne nepredpokladam pristup k jednomu LV z jednoho stroje,
	ale v budoucnu bych rad k ruznym LV pristupoval z ruznych stroju.

- jak moc velky "kanon na vrabce" je CLVM? Predpokladam ze to bude vyzadovat
	zprovozneni DLM a mozna i cele clusterove infrastruktury.

- jake zkusenosti s timto mate?

	Diky,

-Jan Kasprzak

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |