Preklad jadra pro jine PC

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Říjen 30 21:40:11 CET 2008

Zdravím konferenci
a chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá radu:
Překládám si jádro pro server. Jestli si dobře pamatuju, tak jsem
vždycky (jádra 2.4) zvolil typ procesoru, naťukal si konfiguraci jádra,
přeložil, přeložil moduly, spustil "make install" a všechny nové
soubory, které se mi objevily v /boot, jsem zkopíroval do serveru,
zkopíroval i moduly, upravil a spustil lilo a bylo hotovo.
Teď zkouším stejným postupem jádro 2.6.27 a výsledkem je Kernel panic