Preklad jadra pro jine PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 30 22:58:09 CET 2008

Ten server má 486 nebo proč se to kompiluje na tak starý CPU? Dnešní kernely
mají plnou podporu současných CPU a je IMHO zbytečný to kompilovat pro 486.
Já bych spíš tipoval, že tomu kernelu chybí nějaká životně důležitá část a
proto panikaří nebo je nějaká důležitá část blbě nastavená. Na Gentoo běžně
kompiluju kernely, aktuálně mám na routeru 2.6.25-R6