monitoring

Michal Krajcirovic konference na kraja.net
Pondělí Září 1 11:01:09 CEST 2008

Ahoj,
pro monitoring serveru jsem doposud vyuzival predevsim statusmon,
takovou jednoduchou php hracku, na monitoring co se tyce grafu munin.

statusmon bohuzel prestava hrube stacit, jeho pocet funkci je hodne
omezeny (defacto aktualni monitoring sluzeb + notify, ale neumi z myho
pohledu naprosto zasadni vec, jako je notifikace az po druhym downu dane
sluzby apod).

Predesilam - nagios nechci, je to na muj vkus moc slozity reseni, nechce
se mi s tim den hrat abych zjistil, co to dela a nedela a jak.

Muze mi nekdo doporucit nejaky jednoduchy reseni, co se tyce instalace a
konfigurace, ktery ale udela komplexni sluzby monitoringu? Idealne s
minimalni systemovou zatezi, at to muzu pustit na vpsku co mam v
zahranici a monitorovat z nej.

Diky,

@m