monitoring

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 1 11:36:02 CEST 2008

mon service monitor

webmin má plugin, konfigurace jednoduchá, lze napsat i vlastní pluginy

----- Original Message -----
From: "Michal Krajcirovic" <konference na kraja.net>

statusmon bohuzel prestava hrube stacit, jeho pocet funkci je hodne
omezeny (defacto aktualni monitoring sluzeb + notify, ale neumi z myho
pohledu naprosto zasadni vec, jako je notifikace az po druhym downu dane
sluzby apod).

Predesilam - nagios nechci, je to na muj vkus moc slozity reseni, nechce
se mi s tim den hrat abych zjistil, co to dela a nedela a jak.

Muze mi nekdo doporucit nejaky jednoduchy reseni, co se tyce instalace a
konfigurace, ktery ale udela komplexni sluzby monitoringu? Idealne s
minimalni systemovou zatezi, at to muzu pustit na vpsku co mam v
zahranici a monitorovat z nej.