DHCP+DNS, Network Manager

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Září 5 23:55:23 CEST 2008

Používám router na bázi Via Epia, takže spotřeba není o moc vyšší než na
těch krabičkách a mám tam Bind + dhcpd a v Bindu povolený zápisy do zónových
souborů v lokální síti. A stejně tak jsem to měl nastavený i na Asus WL500g
Premium s OpenWRT. Možná by stálo za úvahu nahradit jednu z těch krabiček
tím Asusem...