DHCP+DNS, Network Manager

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Sobota Září 6 08:37:37 CEST 2008

Tomáš Koželuh píše v Pá 05. 09. 2008 v 23:55 +0200:
> Používám router na bázi Via Epia, takže spotřeba není o moc vyšší než na
> těch krabičkách a mám tam Bind + dhcpd a v Bindu povolený zápisy do zónových
> souborů v lokální síti. A stejně tak jsem to měl nastavený i na Asus WL500g
> Premium s OpenWRT.

vyborne, to jsem potreboval slyset.

> Možná by stálo za úvahu nahradit jednu z těch krabiček tím Asusem...

smeruje to primo k tomu uz od "WOL budik" vlakna. Az na to, ze obe
krabicky (ADSL i VoIP) jsou nenahraditelne, takze nezbyde nez pridat do
site krabicku treti, ktera ani nebude routovat - bude jen rozdavat IP
adresy a nabizet shell na ssh portu. A vlastne ji jeste sverim WiFi AP
ukol.

Dekuji.

Petr