Diskova cache a moje dalsi cache

Neděle Září 7 19:32:31 CEST 2008

On Sun, 7 Sep 2008, Dalibor Straka wrote:

> Psal jsem O(1), protoze nevim jestli linuxova diskova cache pouziva
> radix stromy nebo hashe. Pri stromech by read() mohl byt O(log n).

Vzhledem k tomu, že daná architektura má konečnou maximální velikost
RAM, tak existuje i konečná a poměrně malá maximální hloubka jakéhokoli
vyváženého stromu uloženého v RAM.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /