K cemu je abstraktni UNIXovy socket?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 11 11:49:42 CEST 2008

	Dobry den,

k cemu je abstraktni UNIXovy socket? Pokud nevite co to je, jako doted ja,
prectete si manualovou stranku unix(7) na svem Linuxu.

	Jako dovedu si predstavit par drobnych vyhod proti tradicnim
UNIXovym socketum, ale na druhe strane pokud vetsina aplikaci (X, dbus,
pulseaudio, ...) ted vytvari sockety dva - jeden bezny a jeden abstraktni
- tak to mi prijde jako vyznamny zapor techto socketu.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |