K cemu je abstraktni UNIXovy socket?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Září 12 08:56:25 CEST 2008

	Není důvodem, že si (skoro) všichni hrajou na interoperabilitu v rámci
více OS a ta odkazovaná man stránka (na mém systému) také říká:

SCM_CREDENTIALS and the abstract namespace were introduced with  Linux
       2.2  and  should  not be used in portable programs.  (Some BSD-derived
       systems  also  support  credential  passing,  but  the  implementation
       details differ.)

	A je dokonce určitá snaha vzít na milost Win32 API v nezanedbatelném
množství (původně čistě UNIX/Linux) projektů a tvořit nativní Win32 port
a nikoli cross-over emulaci skrze cygwin/mingcc...

Technicka podpora, Intranet/Internet    Za Kovárnou 9, 625 00 Brno