RE: samba mění názvy

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Září 16 17:38:14 CEST 2008

Já bych se k tomu taky přiklonil, ač mám celej systém v iso-8859-2, tak mám
všude zkompilovanou podporu utf-8. V podstatě přenastavením locale bych měl
docílit toho, že všechno začně běžet v utf-8. Jenže výsledek nemusí být
100%ní, zvlášť když donedávna všechno běželo v iso-8859.
Už teď jsem se setkal s tím, že Cups 3.x běží pouze v utf-8, takže tisk z
Windows se nezdařil (web cupsu běžel v utf-8 a tam tisk fungoval), nakonec
jsem to řešil downgradem.
Takže bych se ujistil, že celý systém běží v utf-8 a především Samba má
všude utf-8 nebo všechno nastavil na iso-8859-2.