Re: samba mění názvy

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Středa Září 17 03:18:57 CEST 2008

radek.kohout na op-profashion.cz wrote:
> Dobrý den,
> Na vir bych to neviděl.
> Nechal jsem si znovu "vyrobit"  inkriminovaný adresář - "credentials",
> který win ukládají v rámci putovních porfilů při odhlašování uživatele
> na sambu.
> Na linuxu ho opět vidím jako "credentials", ale pokud se na něj
> podívám jak z PC, který ho vyrobil, tak z jiného pc, vidím ho pod win
> jako "credentiant".

Omlouvam se za html mail, ale chci to mit spravne formatovane :-)

Jeden vystrel naslepo.
Zkuste si pod linuxem treba v Perlu (ten totiz umim) nacist nazev toho adresare a ulozit ho do souboru. Pak se do toho souboru podivejte hexa editorem. Podle me tam uvidite neco takoveho:
c  r  e  d  e  n  t  i  a     l     s
63 72 65 64 65 6e 74 69 61 04 6c 06 73

Podle me se posledni dva znaky z neznameho duvodu prevedou do utf8 v nesmyslne codepage nejakeho exotickeho jazyka, ktery ma male L a male S na jinem miste nez bezne jazyky.

--
Petr
Skype: callto://fidokomik