Výkon VMware Server

Michal Dobes dobes na tes.eu
Čtvrtek Září 18 21:02:39 CEST 2008

Martin Konečný napsal(a):
> Ano, disky používají SCSI, testoval jsem pomocí HD Tune.
> Ale domnívám se, že největší problém je s tím polem, spousta lidí čeká od
> raid5 zázraky, ale mě se nikdy neosvědčilo...pro tyhle případy je nejlepší
> použít raid0+1.

Pokud chci mít těch virtuálů puštěno víc vedle sebe, tak RAID5 je
už z principu nesmysl, pokud ty virutály nemají disky jen jako read-only.
Jinak raději používám RAID10 než 01. :-)
Diskový výkon, pokud virtuál má větší I/O aktivitu, bude vždy mizerný.
Emulace I/O je jedna z režijně nejnáročnějších. VMware má o tom na webu
někde celkem rozsáhlé pojednání a další pěkné podrobné jsem asi viděl
i u Virtual Boxu?
Něco málo se dá nahonit pokud je zapnuta virtuální I-O cache (je zapnuta
defualtně) a pak vypnutím snapshotů.
Myslím, že na dané téma tu byla pár měsíců zpět i diskuse.

M.