RE: Výkon VMware Server

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Září 18 22:10:37 CEST 2008

To beru, že raid5 není ideální, na to už jsem taky narazil, bohužel předělat
to celý je docela časově náročný, ale asi na to taky přijde. Ale aby jeden
běžící virtuální systém nedokázal jet rychleji než stěží 12MB/s na poli, kde
jsou 15.000rpm disky a kdy mně na něm HDTach naměřil přes 200MB/s (tuším ve
free verzi měří pouze čtení), tak to mně připadá docela zoufalý.
Jinými slovy, jeden virtuál běží na raid5 a výsledek je naprosto
nedostačující.