Výkon VMware Server

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pátek Září 19 08:10:27 CEST 2008

Tomáš Koželuh píše v Čt 18. 09. 2008 v 22:10 +0200:
> To beru, že raid5 není ideální, na to už jsem taky narazil, bohužel předělat
> to celý je docela časově náročný, ale asi na to taky přijde. Ale aby jeden
> běžící virtuální systém nedokázal jet rychleji než stěží 12MB/s na poli, kde
> jsou 15.000rpm disky a kdy mně na něm HDTach naměřil přes 200MB/s (tuším ve
> free verzi měří pouze čtení), tak to mně připadá docela zoufalý.
> Jinými slovy, jeden virtuál běží na raid5 a výsledek je naprosto
> nedostačující.

Vím, že tohle nechcete slyšet (už kvůli předmětu zprávy), ale když už se
to vlákno táhne tak dlouho, tak to přecejen zmíním. Na začátku července
jsem se rozhodoval, čím virtualizovat WinXP, a přesto, že jsem
favorizoval wmvare (i kvůli podpoře SMP), tak nakonec jsem vzal
virtualbox, právě kvůli výkonu v diskových a paměťových testech.

Disk - Sequential Read		43.4	150.4
Disk - Sequential Write		14.1	 78.3
Disk - Random Seek + RW	 	 6.1	147.1

Jsou to megabajty za sekundu, a který sloupec je vmplayer a který je
virtualbox asi uhádnete sám.

Jo a nemyslím si, že RAID5 by na to měl nějaký vliv, který by změnil to
rozložení sil v jiný prospěch.

Petr