monitorovani hardwaroveho raidu

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Září 23 13:05:40 CEST 2008

On Tue, Sep 23, 2008 at 08:57:00AM +0200, petr.kristan na epos.cz wrote:

> A nemohl by to byt ARCCONF?
> http://www-304.ibm.com/systems/support/supportsite.wss/docdisplay?brandind=5000008&lndocid=MIGR-5073618
>
> #arcconf getconfig 1
>
> Zrovna vcera jsem si s tim hral.

diky. vcera v noci jsem na to take narazil, kdyz jsem zjistil, ze je tam
adaptec. od aaccli jsem se az k arcconf dostal a kupodivu to jede. rozumny
popis vystupu jsem nikde nenasel, ale predopkladam, ze snad polozky odpovidaji
funkcne jejich nazvum.
musim rict, ze podpora monitoringu ze strany vyrobcu je fakt uboha. najit
nejake info je desna prace a najit spravny image je jeste horsi. kdyby nebyl
strejda google, tak bych to pole roztrhl a udelal tam softwarovy raid.
mk