monitorovani hardwaroveho raidu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Září 23 20:55:03 CEST 2008

No HP má třeba podporu monitoringu slušnou, ale má to několik ale, buď to je
dost šílená konzolová utilita, které se rozhodně user friendly nedá říkat
nebo je to všechno hezky barevně, ale je to přes web a instalaje se asi
300MB krámů. Pak je všechno hezky přehledný a klikací. Jenže všechny ty
utility bezpodmínečně vyžadují drivery přímo od HP, drivery od výrobce/z
kernelu znamenají konec utilit...