hotplug SATA jaky ramecek

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Září 27 13:50:43 CEST 2008

Hotplug by měla podporovat deska, což asi podporuje, jinak by tam nebylo i
eSATA a samozřejmě systém, předpokládám, že umount stačí. Jinak SATA
konektor (datový + napájecí) sám o sobě hotplug je, takže by to měl zvládat
opravdu jakýkoliv rámeček. V práci běžně zapojuju za chodu SATA disky a z
těch desítek zapojených disků neodešel ani jeden.
Já bych jinak asi použil to eSATA, člověk pak nemusí každej disk cpat do
rámečku, ale pokud se bude jednat o jeden přenosný disk na data, tak je to
úplně jedno.