hotplug SATA jaky ramecek

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Sobota Září 27 16:28:20 CEST 2008

> opravdu jakýkoliv rámeček. V práci běžně zapojuju za chodu SATA disky a z
> těch desítek zapojených disků neodešel ani jeden.

Díky, to je přesně informace kterou jsem potřeboval - od někoho kdo s tím má
zkušenosti.

> Já bych jinak asi použil to eSATA, člověk pak nemusí každej disk cpat do
> rámečku, ale pokud se bude jednat o jeden přenosný disk na data, tak je to

eSATA bych použil, jenže napájení elektřinou po eSATA nefunguje (na rozdíl od
USB 2.5" disku) a musel bych tedy napájet zřejmě adaptérem nebo Molex
konektorem ktery mam vyvedeny na zadni stene PC. Je to tak?

--
Milos Prudek