hotplug SATA jaky ramecek

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Září 28 12:25:07 CEST 2008

On Sat, Sep 27, 2008 at 04:28:20PM +0200, Milos Prudek wrote:

> Díky, to je přesně informace kterou jsem potřeboval - od někoho kdo s tím má
> zkušenosti.

Mno, asi by bylo dobre rozlisit dve veci:
 - "elektricky" hotplug: tj. zda-li je konektor udelan bezpecne tak,
aby se nejdriv odpojily data a potom teprve zem. Coz u SATA je odzacatku.
 - zda-li hotplug podporuje kontroler (a OS...): a to ne vzdy musi platit...

P.T.

Jabber: butrus na jabbim.cz
SIP: butrus na ekiga.net