hotplug SATA jaky ramecek

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Září 28 00:02:47 CEST 2008

Chce to vyvést SATA napájení, normální molex není hotplug a disky pak
opravdu odcházejí. Ale tuším, že u těch bracketů bývá molex a k němu jakoby
SATA napajecí redukce, případně těch se několik dává ke každé desce, není
problém to použít, já mám sice zdroj přímo se SATA napájením a to zapojuju
do disků, ale přes tu redukci to bude fungovat úplně stejně.