samba login script jak inteligentne znova pripojit vsechny disky

Martin Havlicek RooT.X na seznam.cz
Neděle Září 28 14:22:00 CEST 2008

Preji dobre odpoledne, resim nasledujici problem ohledne sambiho login scriptu. Mam sambu s cestovnimi profily( z historickeho duvodu), nedavno jsem zjistil ze uzivatele maji ve svych profilech shary, ktere uz davno neexistuji, nebo jsou neplatne. Tedy moji snahou je aby pri kazdem prihlaseni uzivatele se vsechny disky nejdrive odpojily a nasledne znova pripojily obvyklym zpusobem. Neni problem disky odpojit pomoci net use /delete * /yes a nasledne je pripojit. Problem nastava ve chvili kdy to se to vsechno zboucha do jednoho skriptu stylem

net use /delete * /yes // vsechno odpojit
net use N: \\x.x.x.x\share // a nasledne se zacnou pripojovat disky
net use N: \\x.x.x.x\share1

Puvodne jsem myslel, ze odpojeni nestacilo "dobehnout" do konce, nic mene i po pridani prodlevy mezi odpojenim a pripojenim se disky spravne nepripoji, resp. se nepripoji vubec.Nevi nekdo jak z toho ven ??

Dekuji za odpoved

Martin