Re:samba login script jak inteligentne znova pripojit vsechny disky

Milan Krá'ta Krata.Milan na seznam.cz
Neděle Září 28 15:22:07 CEST 2008

Pro pripojeni pouzivam take net, ale na konec dam /PERSISTENT:YES a disky jsou připojeny jen do doby nez se lide odhlasi.

Jeden laptop ma propojen pred "dokovaci port" a na tomto pc se sit propoji az po cca 30sec a proto mi to hlasi, ze nic nepripoji, protoze to neni dostupny. Resil jsem to tak, ze cekam dokud nejsou prislusne adresare pristupne a teprve pote je pripojim.

MIlan