lze spojit vice routovacich tabulek do jedne logicke tabulky?

Úterý Září 30 11:37:32 CEST 2008

On Tue, 30 Sep 2008, Martin Kraus wrote:

> zdravim. mam vice routovacich tabulek ktere obsahuji defaultni routy
> na ruzne interfacy. [...] tedy pokud je routa specificka, vybere se
> ta, pokud je defaultni, diky metrice se vybere ta z druhe routovaci
> tabulky, ne z tabulky main.

Zkusil jste tabulky rozdělit na části se specifickými routami a části
s default route? Pak byste mohl mít pravidla podle následujícího schématu:

1a. tabulka se specifickými routami pro interfejs A
1b. tabulka se specifickými routami pro interfejs B
2. obecná tabulka se specifickými routami
3a. tabulka s default route pro interfejs A
3b. tabulka s default route pro interfejs B
4. obecná tabulka s default route

Což by podle mne vedlo k tomu, čeho chcete dosáhnout. (Aspoň tedy za
předpokladu, že ještě nechcete nějaké komplikované kombinování těch
specifických, to byste pak musel stratifikovat ještě detailněji.)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /