lze spojit vice routovacich tabulek do jedne logicke tabulky?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Září 30 12:45:58 CEST 2008

On Tue, Sep 30, 2008 at 11:37:32AM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Zkusil jste tabulky rozdělit na části se specifickými routami a části
> s default route? Pak byste mohl mít pravidla podle následujícího schématu:
>
> 1a. tabulka se specifickými routami pro interfejs A
> 1b. tabulka se specifickými routami pro interfejs B
> 2. obecná tabulka se specifickými routami
> 3a. tabulka s default route pro interfejs A
> 3b. tabulka s default route pro interfejs B
> 4. obecná tabulka s default route

ha, jsem ja to ale hlupak. v tabulce main smazu defaultni routu a budu ji
prochazet hned na zacatku a defaultni routy pak umistim do separatnich
tabulek. diky za nakopnuti.
jen bohuzel na ten router pristupuji i dalsi lide a po case na to
zapomenou, dokumentaci nectou, takze uz vidim ty problemy:)

puvodne me zajimalo, jestli routovaci tabulky umi neco vzdalene jako
je unionfs pro filesystem. tim ze k main pripojim jinou routovaci tabulku a
kernel je pak bude brat jako jednu a diky prioritam v routach bych mohl udelat
vyjimky z main. ale cetl jsem dokumentaci co jsem nasel a nepripada mi, ze
je to mozne. mozna ze se to standardne resi jinym zpusobem a ja ho jen
nevidim.

diky za pomoc
mk