MythTV a pomale prehravani

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Duben 6 13:51:23 CEST 2009

Jan Kasprzak píše v Po 06. 04. 2009 v 13:30 +0200:
> : tohle by mohla byt indicie, ze tvoje grafika neni uplne v pohode...
>
> 	Grafika je
>
> 01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Mobility Radeon HD 3450

o ATI nevim nic, pouzivam vyhradne nVIDIA grafiky.

> s ovladacem xorg-x11-drv-ati-6.10.0-2.fc10.x86_64

mam tuseni, ze u ATI je na vyber ze tri ruznych ovladacu, tak bys mozna
mohl zkusit jiny.

> gl a gl2 se zobrazi i ve fullscreen, ale je to tak jeden snimek za 2 vteriny
> (cili asi softwarove renderovane GL).

to taky neni vubec normalni.

> 01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon X1650 Pro (rev 9e)
> s driverem radeonhd (xorg-x11-drv-radeonhd-1.2.4-1.1.20081212git.fc10.x86_64)
> se to chova stejne: -vo sdl jede normalne rychle i ve fullscreenu, ostatni
> jako vyse. Jak to s tim SDL delaji ze jim to funguje?

to nevim. Pro me je "SDL" knihovna pro multiplatformni programovani,
jako graficky vystup to neznam.

> : Takze doporucuji upravit ovladace tve
> : grafiky tak, aby podporovaly aspon neco jako Xv nebo OpenGL.
>
> 	Nebo mythfrontend tak, aby prehraval pres SDL? To mi prijde
> rozhodne snazsi ukol. I kdyby mel jen pustit ten mplayer :-)

rozhodne nemysli na to, ze by prehraval pomoci mplayeru, to je uplne
leva myslenka. Vyvojari ochotne zlepsuji mythfrontend tak, aby hral
stejne dobre (ne-li lepe) jako ostatni projekty (xine ci mplayer, ktere
lidi uz tradicne pouzivali napr. pro prehravani videa ci DVD, ovsem od
verze MythTV 0.21 to uz neni nutne a pouzivam interni prehravac na vse).

> Kazdopadne toto vnimam jako chybu mythfrontendu, nikoliv
> snad grafiky.

jelikoz ti funguje jen a pouze "-vo sdl", tak bych precejen podezrival
grafiku. 1-2 FPS na OpenGL - jak ti tam jede treba TuxRacer
(PlanetPenguin Racer)? A co kompozitni spravci oken s brutalnimi efekty?

Ctu jen myth-dev (myth-users ma prilis velky traffic) a nikdo nikdy tam
podobne ATI problemy neresil. Zkus prohledat pres gossamer-threads ten
myth-users na "ATI slow", anebo zkus nejaky ovladac, ktery ma treba
normalni rychlost toho OpenGL a fungujici Xv (coz je poslednich par let
snad normalni stav jak u nVIDIA, tak i Intel grafik).

http://tips.myhdbox.com/2008/03/tip-6-mythtv-users-on-gossamer-threads.php

Petr