Re: MythTV a pomale prehravani

tapik na buchtovi.cz tapik na buchtovi.cz
Pondělí Duben 6 16:15:20 CEST 2009

> 3450
> o ATI nevim nic, pouzivam vyhradne nVIDIA grafiky.

> mam tuseni, ze u ATI je na vyber ze tri ruznych ovladacu, tak bys mozna
> mohl zkusit jiny.

Ja osobne jsem velice rychle presel na driver primo od AMD (ATI). Mam HD3200 a vse v pohode.a SDL nepouizvam. Obzvlaste TORCS mi s XOrgovymi XServery vubec nechodil. Takze bych opravdu podezrival grafiku (respektive Xy) a ne MythTV. Nemuzes prece po Xove aplikaci chtit, aby pouzivala tu jednu jedinou konkretni knihovnu pro praci s videem. Vsechny by mely slapat a pokud ne, chyba je bud v nich nebo v tom, co pouzivaji. A v tomto pripade to jsou Xy.

Pokud bude toto pro tebe resenim, vis, kam poslat bugreport ;-)

Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz