Tip na UPSku

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Pátek Duben 24 12:59:43 CEST 2009

DD.

Zatim jsem pouzival pouze UPSky od APC a pouzival jsem apcupsd, ktery mi fungoval i mezi linuxama a windows. Doba je zla, hledam nejakou levnejsi alternativu UPSek. Vicemene u vsech je predpoklad sw pro Windows servery, ale zajimalo by me, jestli  mi nedate nejaky tip na UPSku, ke ktere by byl software podobneho stylu jako byl apcupsd, aby k ni mohl byt pripojen jeden stroj a ostatni si ridily pripadny shutdown podle nej. A samozrejme potrebuju, aby tam byla mozna kooperace Windows - Linux. Znate neco? Resp. neni sance, ze by apcupsd pracovalo i sjinou znackou UPSek?

Dekuji

Honza

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4033 (20090424) __________

http://www.eset.cz