Subversion - prepinani mezi vetvemi/repozitari ?

Pondělí Srpen 10 19:15:06 CEST 2009

On Mon, 10 Aug 2009, Pavel Benisek wrote:

> Jenze ja bych rad mel v SVN vsechny tri verze. Jsou sice temer
> totozne, ale jen temer.

Které části kapitoly 4 "Branching and Merging" v svnbooku jste
nerozuměl? :)

> Lze z jedne working copy (ktera je totozna s trunk vetvi vyvojarskeho
> repositare) commitnout soubor(y) do jine vetve nebo repositare (test
> nebo produkcni) bez toho abych musel prepnout (a synchronizovat) s
> jinou vetvi nebo repositarem?

Přímo commitnout asi ne. Můžete je zkopírovat. Ale stejně silně pochybuju
o tom, že je to přesně to, co byste měl dělat (a to obecně bez ohledu na
použitý SCM systém). Podle mne byste to měl commitnout do jedné větve a do
ostatních dělat merge.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /