Subversion - prepinani mezi vetvemi/repozitari ?

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Úterý Srpen 11 15:00:38 CEST 2009

> Které části kapitoly 4 "Branching and Merging" v svnbooku jste
> nerozuměl? :)
Rozumim samozrejme cele kapitole :) Jen tak aby bylo jasno opravdu
jsem cetl manual nez jsem napsal sem.

> Přímo commitnout asi ne. Můžete je zkopírovat. Ale stejně silně
> pochybuju
> o tom, že je to přesně to, co byste měl dělat (a to obecně bez
> ohledu na
> použitý SCM systém). Podle mne byste to měl commitnout do jedné
> větve a do
> ostatních dělat merge.

Prave ze si nejsem jisty JAK ty zmeny dostat do dalsi vetve. Koukal
jsem na prelopeni lokalniho working copy na jinou vetev jenze to smaze
zmeny protoze to synchronizuje s tou vetvi. Jedine snad udrzovat
vsechny tri vetve na lokalu jako working copy a kopirovat soubory mezi
nima? To je to co myslite?

Diky

Pavel