Giga-byte RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Úterý Srpen 11 11:59:01 CEST 2009

Dobry den,

ak sa nemylim riesil som to aj ja. Bolo o davno ale mam taky pocit,
ze na CDcku s drivermi ku karte bol aj modul do jadra ktory
bolo treba pouzit - v tom co je original v jadre je nejaka chyba
pre ktoru nejde.
Kamarat gooogle isto poradi, je tam toho hooodne.
Staci dotaz "realtec 8168B driver linux"

Napriklad...
http://www.linuxquestions.org/questions/linux-networking-3/no-network-detected-realtek-81118168-issue-615047/#post3029998

Vlado