Giga-byte RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Úterý Srpen 11 16:17:07 CEST 2009

Matysek napsal(a):
> Prijde mi to jako standardni chovani 2x ethernetu od RTL s jinym cislem
> revize, kdy jedno "likviduje" druhe. Jeste muzes laborovat s alias
> eth, nicmene jedinym ucinym resenim (mel jsem 3ks na 1 stroji) bylo
> rozslapani jednoho bazmechtu a pouziti Intelu.

Prijde mi, ze jedine rozumne reseni problemu dvou stejnych sitovek je
pouziti mac adres v konfiguraci.
Na mych centosech/mandrivach/fedorach a nekolika debianech je uplne
jedno jak nastavim aliasy(*), jak se ktera sitovka oznaci zalezi jen na
tom, jake kde uvedu mac adresy.

(*) pokud uvedu vsechny typy sitovek, ktere jsou v systemu pritomny

Zdenek Mazanec

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4325 (20090811) __________

http://www.eset.cz