Subversion - prepinani mezi vetvemi/repozitari ?

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Úterý Srpen 11 18:05:16 CEST 2009

> To je rozumne. Doporucovany postup (a mnohde skutecne dodrzovany) je
> ten, ze vyvojari na produkcni (a nekde ani na druhy testovaci) server
> vubec pristup nemaji. Je to proto, ze o provoz softwaru se
> principielne
> nezajimaji vyvojari, ale admini.
>
> Deploy dela bud skript, ktery jediny ma (krome admina) na ty servery
> pristup a ten skript muze dostat toliko cislo revize ze SVN, udela
> si do
> pracovniho adresare potrebny checkout a rsyncne ho na cilovy server
> kamkoli. Tim se zajisti, ze neexistuje cesta, jak na test/production
> [...]

Diky za odpoved. Po dnesku to vypada ze to tak asi dopadne. Nechtel
jsem byt sice na kluky ras a je mi jasny, ze me za to budou nenavidet,
ale asi jina (bezpecna) cesta neni. Script na update souboru mezi
servery uz mame, takze dal ho jen rozsirime aby mel vlastni repositar
a udelal stejny update i do nej.

Diky za pomoc.

Pavel