Subversion - prepinani mezi vetvemi/repozitari ?

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Úterý Srpen 11 23:42:11 CEST 2009

> Diky za odpoved. Po dnesku to vypada ze to tak asi dopadne. Nechtel
> jsem byt sice na kluky ras a je mi jasny, ze me za to budou
> nenavidet, ale asi jina (bezpecna) cesta neni. Script na update
> souboru mezi servery uz mame, takze dal ho jen rozsirime aby mel
> vlastni repositar a udelal stejny update i do nej. Diky za pomoc.
> Pavel

NZ. Kluci budou nabeton remcat, ale verte mi, ze ti rozumni (o ktere
stojite) to zpetne oceni. Nasazeni spravnych mantinelu (bez ustani v
naslouchani novym napadum) je vzdycky dobre.

Byl jsem v pozici vyvojare v tymu, ve kterem jsme sefa prosili, aby byla
aspon nejaka pravidla. Prej to nechal na nas, protoze nam veri. To sice
prvoplanove hreje, ale je to nesmysl. Museli jsme si sami na sebe plest
a planovat bic, protoze bez nej se neda nikam smerovat.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz