Hybridni tuner Pinnace 320e (em28xx) - problem s ladenim

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Úterý Srpen 18 11:23:14 CEST 2009

Ahoj,
Uz nejaky patek pouzivam hybridni tuner Pinnacle 320e (chip em28xx),
aktualne s Fedora 11 + posledni distribucni kernel (64bit).
Pouzival jsem k naproste spokojenosti (agresivni) drivery od M. Rechberga
(http://mcentral.de/hg/~mrec/em28xx-new) ktere ale byly ukonceny a kompilace
posledni dostupne verze mi skonci chybami danymi zjevne nekompatibilitou s
pouzivanym kernelem.

Presel jsem tedy na drivery z linuxtv (http://linuxtv.org/hg/v4l-dvb) +
firmware doporuceny na techto strankach. Tyto se zkompiluji, tuner je
zdetekovan ale mam problemy s ladenim. Utilitka w_scan -c CZ nenajde ani
jeden kanal/program. Kafeine ktery ma sve ladeni najde jen 2 multiplexy
(kousek od Prahy).

Pokud pouziji "hotovy" channels.conf funguje mi vetsina DVB-T aplikaci.

Pokud se nekdo podeli s obdobnymi problemy ci lepe resenim nebo alespon
nasmeruje budu rad.

Dik

MP