Hybridni tuner Pinnace 320e (em28xx) - problem s ladenim

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Úterý Srpen 18 13:35:59 CEST 2009

Miroslav Pragl <lists.subscriber na pragl.cz> [2009-08-18 11:23:14]:

> Uz nejaky patek pouzivam hybridni tuner Pinnacle 320e (chip em28xx),

mam stejny tuner.

> Presel jsem tedy na drivery z linuxtv (http://linuxtv.org/hg/v4l-dvb) +
> firmware doporuceny na techto strankach. Tyto se zkompiluji, tuner je
> zdetekovan ale mam problemy s ladenim. Utilitka w_scan -c CZ nenajde ani
> jeden kanal/program. Kafeine ktery ma sve ladeni najde jen 2 multiplexy
> (kousek od Prahy).

Ja jsem nepresel na linux-tv, protoze jsem mel stejne problemy. Kdyz se chci
divat na TV, tak proste bootuju starsi kernel, docasne reseni, nez si koupim
nejaky jiny, podporovany tuner.

Ted by me spis zajimalo, ktery USB/DVB-T dnes v CR koupit.

-- ynezz