Zalohovani cca 40 serveru na centralni backup

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Pátek Srpen 21 08:08:25 CEST 2009

Ahoj,

    pouzivam k plne spokojenosti nejaky ten patek baculu. Nemam sice
tolik serveru (11), ale zase mame dost statickych dat (radove TB
obrazku). Doporucuji pouzit jako backend PostgreSQL/Mysql pri vetsim
objemu zalohovanych dat. Jinak zatim spokojenost.

Duda