kernel 2.6.30 a kernel panic

Martin Mašín masin na fzu.cz
Pátek Srpen 21 13:24:52 CEST 2009

Dobre odpoledne,

 	kvuli rozchozeni wifi karty (Intel WiFi Link 5300) jsem
nainstaloval kerne 2.6.30 z debianiho balicku (testing), ale boot kernelu
skonci s kernel panic kvuli ramdisku, hlaska

RAMDISK: Couldn't find valid RAM disk image starting at 0,

pritom kernel 2.6.26-2, ktery je ted jako LinuxOLD bootuje bez problemu.
Lilo se spustilo pri instalaci, zkousel jsem ho pak spustit jeste rucne.
Instalace zaznamu do MBR probehla bez chyby. Mohl by mne nekdo nasmerova,
co muze byt spatne? Zatim se mi, krome rady spustit lilo, nepodarilo
vygooglit nic rozumneho.

 	Jedna se o Notebook HP EliteBook 6930p a na nem Debian testing.

 	Dekuji

 					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  +420 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    +420 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/index.php