kernel 2.6.30 a kernel panic

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na rwe.cz
Pátek Srpen 21 15:16:26 CEST 2009

Mám úplně stejný NTB a též jsem nainstaloval debian testing (amd64).
Instalace jádra proběhla OK a bootuje mi též správně. Mám ale místo lila
grub (a ještě ke všemu jsem použil grub2).

Proběhla instalace jádra správně? Na konci si právě vytváří potřebné
soubory a upraví boot loader. Máte správně nastavené disky pro boot?
Nemůže být problém v tom, že bootloader ten soubor s ramdiskem hledá na
špatném místě?

PS s tímhle jádrem mi začala fungovat nejenom wifi ale i čtečka SD
karet. Už jen rozběhnou čtečku prstů.

--

s pozdravem

Vladimír Náprstek
E-mail         : vladimir.naprstek na rwe.cz