kernel 2.6.30 a kernel panic

Martin Mašín masin na fzu.cz
Pátek Srpen 21 21:31:44 CEST 2009

Dobrý večer,

On Fri, 21 Aug 2009, Vladimír Náprstek wrote:

> Mám úplně stejný NTB a též jsem nainstaloval debian testing (amd64).
> Instalace jádra proběhla OK a bootuje mi též správně. Mám ale místo lila
> grub (a ještě ke všemu jsem použil grub2).

 	Ano, amd64 mam take, rozdíl je v tom zavaděči. Grub jsem se
dodneška nenaučil a když jsem se ho dopoledne pokusil nainstalovat, tak
jsem skončil s nebootovatelným počítačem a musel jsem použít rescue disk.
Nicméně, může to být stopa, odpoledne jsem nějaké zmínky o problému lila
našel. Jestli najdu čas, zkusím ten grub zkrotit.
 	Při instalaci jsem si ničeho podezřelého nevšiml. Nicméně, zkusím
radu p. Banka přegenerovat ten ramdisk.

> Proběhla instalace jádra správně? Na konci si právě vytváří potřebné
> soubory a upraví boot loader. Máte správně nastavené disky pro boot?
> Nemůže být problém v tom, že bootloader ten soubor s ramdiskem hledá na
> špatném místě?

 	Mám tam stále ještě jako LinuxOld kernel 2.6.26 a ten bootujue
zcela bez problémů. Záznam v lilu se pro 31ku se od od záznamu pro 26ku
liší jen o ten název a ten je správně. Ostatně, lilo si to při instalaci
kontroluje a špatný název by neprošel.

> PS s tímhle jádrem mi začala fungovat nejenom wifi ale i čtečka SD
> karet. Už jen rozběhnou čtečku prstů.

 	To je skvélá zpráva. Já ještě bojuju s mikrofonem. Vše se tváří
OK, ale nezaznamená se ani hláska.

 						Martin Mašín

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  +420 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    +420 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/index.php