kernel 2.6.30 a kernel panic

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Srpen 22 03:49:22 CEST 2009

Grub až taková věda není, malá ukázka souboru menu.lst:

default 0
timeout 2

title           Debian GNU/Linux, kernel 2.6.26-2-686
root            (hd0,0)
kernel          /boot/vmlinuz-2.6.26-2-686 root=/dev/sda1 ro quiet
initrd          /boot/initrd.img-2.6.26-2-686

Pak už zbývá nainstalovat grub do MBR nebo kam má patřit (postup půjde najít
velice snadno přes Google).
Jinak bych tipoval, že chyba je v initrd, který by měl být kompilovaný pro
specifický kernel. Případně si zkompilovat vlastní kernel a vynechat initrd.