webová galerie (album)

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Úterý Srpen 25 11:23:25 CEST 2009

Dobrý den.

On Mon, Aug 24, 2009 at 05:55:48PM +0200, Tomáš Koželuh wrote:

> A co si tu galerii napsat? Pro méně zdatné (jako já) v PHP by to zabralo tak
> den, pro zdatné tak hodinu až dvě.

(i)
Myslím, že to jsou hodně podhodnocené časy, pokud by to mělo ve výsledku
k něčemu vypadat.

(ii)
Pokud taková galerie neexistuje, bylo by efektivnější tu jedinou chybějící
vlastnost doprogramovat do Apache::Gallery.

Nakonec jsem to vyřešil krátkým CGI skriptem, který vrátí tar. Tento
skript jsem uložil do adresáře, který jsem nalinkoval do adresáře
s fotkami, a k němu jsem vytvořil a nalinkoval ještě soubor .folder. Takže
to pak vypadá takhle:
https://sinon.homelinux.org/gallery/Nordica_Speedmachine_8_2008-2009/

Není to tak elegantní, jako kdyby to uměl přímo Apache::Gallery, protože
budu muset vytvořit 2 symbolické linky, do každého adresáře, ve kterém
budu chtít mít možnost stažení všech fotek, ale je to pro mě v rámci
možností zatím nejlepší řešení a snad jsem si tím nezanesl do systému ani
žádnou bezpečnostní díru. :-)

Každopádně díky všem za podněty!

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
GNU/Linux User
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison