záložní systém - zaplatím

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Úterý Srpen 25 22:34:15 CEST 2009

Dobrý den.
Mám server na debianu etch na kterém běží ispconfig ( http://ispconfig.org/ ).

Potřeboval bych udělat řešení, aby v případě úmrtí tohoto serveru převzal jeho úlohu jiný. Zde nemusí jít o automatický režim. Klidně může být nutná zásah správce, ale jde o to, aby byla k dispozici všechna data. Tedy emaily, databáze, webové stránky.

Zajímá mě pouze funkční řešení na debianu založené na standardních distribučních balících. Žádné kompilování  a harakiri.

Pokud dokážete nainstalovat toto řešení, tak mě prosím napište soukromě včetně orientační ceny a telefonního čísla, kam bych Vám mohl zavolat, abychom vyřešili podrobnosti.

Díky