mod_proxy a nefungujici presmerovani

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pondělí Prosinec 7 23:15:33 CET 2009

Dobry vecer,

  mam webovy server A dostupny na Internetu a za nim (druha sitovka) ve
vnitrni siti je interni_server B s jednou IP adresou a na nem posloucha
nekolik apache na ruznych portech. Co port, to jedna domena.
domena1.cz a domena2.cz jsou CNAME na "externi adresu" serveru A.

Pomoci mod_proxy a konfigurace:

ProxyRequests on
ProxyRemote http://domena1.cz http://interni_server:8080
ProxyRemote http://domena2.cz http://interni_server:8081

jsem chtel dostahnout toho, ze pozadavky z Inetu budou forwardovany na
onen vnitrni server na apache cihajiciho na prislusnem portu.

Nefunguje mi to, vzdy se mi zobrazi defaultni stranka na onom webovem
serveru A.

At procitam http://httpd.apache.org/docs/2.2/mod/mod_proxy.html jak
procitam, nevim, co delam spatne.

Pokud si presmeruji sam u sebe v hosts tabulce domena1.cz na onen interni
server a jdu z vnitrni site na http://domena1.cz:8080/, tak se mi zobrazi
to, co ocekavam.

Pouzivam httpd-2.2.3-31.el5.centos.2 na centos5.4. Muzete me prosim nekdo
nakopnout spravnym smerem?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...