mod_proxy a nefungujici presmerovani

info na vysla.net info na vysla.net
Úterý Prosinec 8 09:26:30 CET 2009

Ja jsem to resil v debianu pres virtualhost aby si uzivatele nemuseli
pamatovat port na kterym web bezi.
Pro kazdy virtual samostatny konfig a v nem napr. toto:

ProxyRequests Off
         <Proxy *>
         Order deny,allow
         Allow from all
         </Proxy>
ProxyPass        /        http://192.168.1.20:8080/
ProxyPassReverse /        http://192.168.1.20:8080/

Mam to sice jenom pro jeden web ve vnitrni siti a jeden bezi bez
presmerovani primo na linuxu "A" , ale melo by to fungovat i na vic.

S pozdravem  Vyslouzil