mod_proxy a nefungujici presmerovani

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Úterý Prosinec 8 10:23:16 CET 2009

Ahoj,

Dne 8 Prosinec 2009, 09:26, info na vysla.net napsal(a):
> Ja jsem to resil v debianu pres virtualhost aby si uzivatele nemuseli
> pamatovat port na kterym web bezi.

No to by si myslim pamatovat nemuseli tak jako tak.

> Pro kazdy virtual samostatny konfig a v nem napr. toto:
>
> ProxyRequests Off
>          <Proxy *>
>          Order deny,allow
>          Allow from all
>          </Proxy>
> ProxyPass        /        http://192.168.1.20:8080/
> ProxyPassReverse /        http://192.168.1.20:8080/
>
> Mam to sice jenom pro jeden web ve vnitrni siti a jeden bezi bez
> presmerovani primo na linuxu "A" , ale melo by to fungovat i na vic.

Ju, tohle je dalsi moznost. Pro same stromy jsem nevidel les a cestu
okolo. Nicmene proc mi to ProxyRemote nefunguje by me stejne zajimalo.

Diky.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...