Qt4 phonon přestal fungovat a zasekává aplikaci

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Středa Prosinec 16 16:03:50 CET 2009

Zdravím,
mám aplikaci a v ní tento kus kódu, který přehraje nějaký wav zvuk:
     Phonon::MediaObject *mediaObject = new Phonon::MediaObject(this);
     QString snd;
     snd = ":/sound/";
     snd += params["SOUND"];
     mediaObject->setCurrentSource(Phonon::MediaSource(snd));
     Phonon::AudioOutput *audioOutput = new
Phonon::AudioOutput(Phonon::MusicCategory, this);
     Phonon::Path path = Phonon::createPath(mediaObject, audioOutput);
     mediaObject->play();

vše fungovalo pěkně, až do upgradu na ubuntu 9.10. V současné době mám
za sebou pc s debianem testing, kde vše funguje jak má a dvě s ubuntu
9.10, kde v tomto místě se aplikace kousne, nic nepřehraje, nic nevypíše
do konzole a musí se ukončit ctrl+c v terminálu. Už jsem z toho lehce
nešťastný a nenapadá mě, co zkusit... Nenapadá někoho něco?

Díky,
Jan Krajdl