Qt4 phonon přestal fungovat a zasekává aplikaci

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Prosinec 16 19:19:01 CET 2009

Zdravim,

Ubuntu pouziva na rozdiel od Debian testing pulseaudio a s tym su dost
velke problemy (neskutocne vela bugov), takze problem by mohol byt v
tomto. Typ problemu potom zavisi hardver od hardveru, aplikacia od
aplikacie, niekde neustale pukanie, inde ziadny zvuk alebo segfaulty danej
aplikacie. Co s tym Vam asi neporadim, ale skuste sa pripadne trochu
pomotat okolo toho pulseaudia.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel