Qt4 phonon přestal fungovat a zasekává aplikaci

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Pátek Prosinec 18 13:45:17 CET 2009

Zajímavé, tak u mě to zabralo přesně naopak :) Nainstaloval jsem si ten
KDE4 config dialog a předvolený backend byl xine... tak jsem ho změnil
na gstreamer a aplikace začala přehrávat :) No, hlavně že to teď funguje
:) Díky moc!

Jan Krajdl